عاشقانه _ دلتنگی






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


تـاواـنـ♥ قــــ ـ ـ♥لـبـ شکـســ ـ ـ تـهـ

باران میبارد
           وقت اجابت دعاست
                           دستانم برای تو وبه عشق تو
                                                       روبه آسمان است
                                                                           خـــــــــدای 
                                                                                          حافظ توخواهد بود

 

 

تمام عمرم سعی کرده ام 
انسان باشم
مثل یک انسان رفتارکنم
مهربان باشم 
ازمهربانی لذت ببرم
مشکلی را درصورت توان ازدوش انسانی بردارم
بدون درنظرگرفتن جنسیت - موقعیت
دوست بدارم 
تمام عمرسعی کردم عشق بورزم
تمام عمر سعی کردم عاشقی کنم

اما افسوس...
کاش اصلا به این دنیای زشت نمی آمدم

 

 

شیرینی روزگارم را باتوتقسیم میکنم
وتو
تلخی روزگارت را بامن تقسیم کن
تمام زندگیم 
باهمین شیرینیها و تلخیها معنی میگیرد

 

 

باران که میبارد 
                 من سایه بانی درست میکنم ازدستانم 
                                                         برپیشانی ات 
                                         نمیخواهم حتی مرواریدهای غلطان باران میهمان صورتت شود
وتو چه عاشقانه دستانت را حلقه میکنی درمن
لبخندتوتمام دنیای من است

 

 

درد دارد
وقتی می رود …
و همه می گویند : دوستت نداشت …
و تو نمی توانی به همه ثابت کنی که هر
شب با عاشقانه هایش خوابت می کرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 26 شهريور 1394برچسب:,ساعت12:17توسط Alireza | |