خدایااورامی خواهم.......






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


تـاواـنـ♥ قــــ ـ ـ♥لـبـ شکـســ ـ ـ تـهـ

خدایا...........

آخرچرا مرا این همه به او وابسته کرده ای؟که دیگر نمی توانم حتی ثانیه ای بدون او باشم 

خداجونم بازدلم گرفته،ازدوری عشقم.ای کاش الان کنارم بود و می فهمید حالمو

تنهاچیزی که ازش دارم چندتاعکسه که هرروز،هردقیقه اورا نگاه میکنم تا شاید کمی

آرام بگیرم. هرچندکه بدن سردمن طاقت دوری اورا ندارد ولی بازهم سعی میکنم

صبرکنم تا او بیاید.

گاهی وقتها آنقدر دلتنگش می شوم که دیگر هیچ چیزراجزاو نمی خواهم.

ای کاش میدانست چقدر دوستش دارم.

حرف هایم همه دل هستند و تنها برای یک نفر و اوهم علیرضاست.

عزیزدلم دوستت دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1393برچسب:تقدیم به عشقم علیرضا"فاطمه",ساعت12:31توسط Alireza | |